5 Vacuum Terbaik Viral Di Shopee Malaysia

 

Vacuum Terbaik Viral Malaysia

Apa senarai vacuum terbaik di Malaysia? Nak cari vacuum cleaner cordless atau vacuum paling kuat? Banyak pilihan best vacuum cleaners di Malaysia tapi vacuum cleaner apa paling elok? Susah nak jawab sebab itu ikut kesusaian setiap individu. Tapi dalam post ni, Suri kongsikan senarai vacuum terbaik yang viral di social media TikTok, Instagram dan juga Facebook. Ramai betul orang beli vakum-vakum ini dan ramai juga kongsikan kelebihan vakum tersebut. Salah satu sebab kenapa vakum-vakum ini viral mungkin sebab ianya mudah dibeli di Shopee dan sentiasa sahaja ada sale. Jom tengok senarai vacuum viral yang boleh di beli di Shopee Malaysia.



1. Philips 8000 Series Aqua Cordless Vacuum (XC8147/01)
Harga: RM2,299.00
Jenis: Cordless
Fungsi: Vakum & Mop
Maklumat lanjut: philips.com.my

2. Xiaomi Mi Robot Vacuum (+ Mop)
Variasi: Mijia 1C Vacuum-Mop | Vacuum-Mop Pro
Harga Dari: RM600+ | RM1100+
Jenis: Robot
Fungsi: Vakum & Mop
Maklumat Lanjut: mi.com

3. Midea Handheld Vacuum (MVC-SC861B)
Harga: Bawah RM100
Jenis: Cabled
Fungsi: Vakum Sahaja

4. Tineco iFloor and Floor One S3 Wet Dry Mop & Vacuum Cleaner
Variasi: Tineco iFloor | Tineco S3
Harga: RM800+ | RM2000+
Jenis: Cordless
Fungsi: Vakum & Mop
Maklumat Lanjut: tineco.com

5. Ecovacs Deebot Robot Vacuums
Variasi: Deebot N8 Pro | Deebot Ozmo T8AIVI
Harga: RM1,700+ | RM2,000+
Jenis: Robot
Fungsi: Vacuums & Mops
Maklumat Lanjut: ecovacs.com


Ada banyak lagi vacuum viral sebenarnya, tapi dalam senarai di atas adalah yang paling popular. Rata-rata pengguna social media akan kongsikan pembelian vakum-vakum ini. Suri pun berkenan vacuum viral ni, tapi sebabkan Suri dah ada 2 vacuum yang elok lagi, Suri tunggu dulu. Kalau ikutkan hati memang nak terus beli je sebab vakum-vakum di atas sangat memudahkan kerja membersih. Tak perlu nak habiskan masa banyak untuk membersih, lagi-lagi robot vacuum kan? Geram je Suri tengok, lagi-lagi tengok video orang share dekat Tiktok, bestnya ada bibik robot ni. Hehe...
Korang dah ada ke salah satu vakum di atas? Kalau belum, beli salah-satu dalam senarai di atas, mesti tak menyesal, review vacuum viral di atas semua yang terbaik.

0 comments